Stacks Image 9218
Stacks Image 9222
Stacks Image 9225
Stacks Image 9228
Stacks Image 9231
Stacks Image 9234



“Verandering is de enige constante binnen organisaties.” Verbeterprogramma's, efficiëntieslagen, kostenreducties, kwaliteitstrajecten, cultuurverandering, klantgerichter organiseren... initiatieven genoeg!Verandermanagement is dan ook bij uitstek een thema dat voor iedere professional relevant is.


Bent u op zoek naar veranderingen op de werkvloer, of herkent u onderstaande belemmeringen van uw medewerkers:
  • De medewerk in onze organisatie vinden de top onduidelijk over wat anders of beter moet.
  • Het management zorgt er niet voor dat de onderdelen van de organisatie leren van elkaars problemen en ervaringen.
  • We zijn hier niet stipt in de afspraken die we maken; afspraak is hier geen afspraak.
  • De leidinggevende ier zijn niet goed in staat visie en beleid aan un mensen over te brengen.
  • Voorbeelden van typerende reacties op veranderingen zijn hier:

1. Ik wil wel, maar we doen dit eigenlijk al;
2. Ik wil wel, maar dan moeten ze ons eerst de middelen verschaffen;
3. ik wil wel, maar mijn collega’s zijn nog niet zover;
4. Ik wil wel, maar dan moeten zij mij eerst een precies vertellen wat wij dan niet goed doen.
5. Ik wil wel, maar dan moet iedereen mee

Hoe?
  • Leren vanuit de praktijk
  • Door te doen op de praktijk lokatie
  • Gericht op leidinggevende kwaliteiten
  • Het verhogen van persoonlijke effectiviteit
  • Gebruik maken van talenten binnen je team
  • Door praktijkgerichte trainers in te zetten of trainers uit het vakgebied
Stacks Image 8115


Resultaat:

Na deze opleiding ben je in staat om:
  • Weet wat je klant wil
  • Van taak gericht naar klantgericht
  • Omgaan met moeilijke klanten
  • Toepassen verschillende verkooptechnieken (Vishaak)
  • Organiseren van klantenpanel en effecten gebruiken
  • Samenwerking tussen afdelingen en medewerkers versterken
  • Reageren op veranderde situaties
Stacks Image 7522
Onderwerpen:
  • Wie wil ik zijn? Visie
  • Klant van de toekomst
  • De klant van vandaag van u
  • Verkooptechnieken
  • De kunst van omarmen
  • Klachtenafhandeling
  • Mijn ambassadeurs
  • Boemerangeffect
  • Passie voor het vak
  • Betrokkenheid
  • Beleving
  • De klant aan het woord
  • Klanteffectiviteit
  • Ik & mijn team

Trainers:
Erik Meijer & Edwin van Eekelen / Specialisten
Investering:
Afhankelijk van uw keuze
Tijdslijn:
Afhankelijk van uw keuze

Download hier onze folder of maak een afspraak info@meijervaneekelen.nl

Vers Excellent is geschikt voor:

Ondernemers, filiaal-vestigingsmanagers, bedrijfsleiders, afdelingsmanagers & medewerkers


Hoofdvestiging
:
Nattestraat 1
4731 SM
Oudenbosch
info@meijervaneekelen.nl
+31(0)6 - 10889825

Nevenvestiging:

Eiberhof 29
7772 GP Hardenberg
info@meijervaneekelen.nl
+31(0)6 - 20076215

Volg ons op:

Stacks Image 2824
Stacks Image 2827
Stacks Image 2830
Stacks Image 2833